Tuesday, May 8, 2012

FRIEND

Maafkan aku kawan.. mungkin hari ni aku telah melukakan hati seorang kawan ku... tanpa sedar perbuatan ku mungkin telah mengguris hatinya.. tolonglah tegur aku kalau ada silapku.. aku cuma insan biasa yang melakukan kesilapan.. aku mungkin bukan kawan yang terbaik..tapi aku cuba untuk menjadi yang terbaik.. kau sahabat dikala aku senang dan susah.. kau sahabat yang sama-sama berjuang untuk menjadi seorang yang lebih baik.. x mungkin akan ku lupakan sahabat sepertimu.. maafkan aku sekiranya diri ini telah membuatmu terluka..kau sahabatku dunia akhirat.. 


"A friend is someone who knows the song in your heart, and can sing it back to you when you have forgotten the words." 


"A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself." 


"Friends are the most important ingredient in this recipe of life."


"To be depressed is to be lonely; to have a friend is to be happy..."




lets be friend till jannah... <3
saya sayang kawan saya.....


# x reti la nk wat ayat flowery2..  hehe.. :)

1 comment:

  1. speechless ! serius aku bace tadi egtkan ape lah. sbnrny kau nak mintak maaf ngn aku jea? haha. takdelahhh. ak tak marah pun.come on laa. semua org baut silap kan :)

    ReplyDelete